Toimitus & Palautukset
Toimitus
Olen suorittanut tilaukseni loppuun, milloin se lähetetään?
Enintään 3 työpäivää tilauksen suorittamisesta siihen, kun pakettisi lähetetään. Toimitusaika: 7-10 työpäivää paketin lähettämisestä.
Pahoittelemme mahdollisia viivästyksiä tilauksen toimituksessa. Tuotantoon tai toimitukseen voivat vaikuttaa maailmanlaajuiset ongelmat, jotka ovat hallintamme ulkopuolella, ja ne voivat aiheuttaa jonkin verran odotusaikaa.
On olosuhteita, joita emme joskus voi hallita (luonnonkatastrofit, juhlapyhät, sää jne.), jotka voivat aiheuttaa mahdollisia viivästyksiä. Vaikka useimmat paketit saapuvat ajallaan, voi olla olosuhteita ja viivästyksiä, joita kuljetusyhtiömme voivat kohdata. Tästä syystä emme takaa tarkkaa toimitusaikaa; toimituskysymys on kuljetusyhtiön vastuulla.
Varmistaaksemme, että voimme pyytää oikeudenmukaisia hintoja tuotteillemme, olemme päättäneet lähettää tuotteet sinulle suoraan toimittajalta. Tällä tavoin voimme säästää valtavasti varastointi-, kuljetus- ja pakkauskuluissa, ja voimme tarjota sinulle tuotteet kohtuulliseen hintaan.
Liiketoimintastrategiamme ansiosta voimme samalla ylpeillä sillä, että olemme yhdessä mukana vähentämässä hiilidioksidipäästöjä!
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos sinulla on kysyttävää, lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen info@lumiplugs.fi.
Noutamattomat paketit
Pidätämme oikeuden veloittaa noutamattomien pakettien käsittelystä aiheutuvat kustannukset (palautusrahti, käsittelykustannukset jne.). Siksi veloitamme 200 kruunun maksun paketista, jota ei noudeta. Lähetys on noutopisteessä 14 päivää ennen kuin se palautetaan meille. Huomaa siksi, että jos kadut ostosta ja haluat palauttaa tuotteen, sinun on ensin noudettava paketti ja sen jälkeen palautettava se meille ohjeiden mukaisesti.
Ilmoitathan meille sähköpostitse osoitteeseen info@lumiplugs.fi, jos suunnittelet palautusta, niin autamme opastuksessa ja annamme sinulle varastomme osoitteen.
Toimitus
Kaikki tuotteemme lähetetään Ruotsissa 1-2 päivän seurattavalla toimituksella PostNordin kautta, jos tuote on varastossa. Jos tuotetta ei ole varastossa Ruotsin varastossamme, tuotteesi lähetetään ulkomaisesta varastostamme 6-12 päivän seurattavalla toimituksella.
Jos tilaus lähetetään ulkomaisesta varastostamme, saatat joutua maksamaan tuontimaksun.
Mahdollisesta arvonlisäverosta vastaa asiakas.
Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostin, jossa on linkki, jonka kautta voit seurata tilaustasi.
Olet vastuussa omista palautuskustannuksistasi tuotteen palauttamiseksi. Toimituskuluja ei hyvitetä. Kun saat hyvityksen, palautustoimituksen kustannukset vähennetään hyvityksestäsi.
Peruutusoikeus
Jos jostain syystä haluat palauttaa tuotteesi, sinulla on 30 päivän peruutusoikeus, jonka aikana saat kaikki rahasi takaisin palautetusta tuotteesta syystä riippumatta. Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@lumiplugs.fi, niin autamme sinua!
Hyvitys
Useimpien tuotteiden kohdalla, siinä epätodennäköisessä tilanteessa, että tuotteesi on viallinen, voit lähettää sen takaisin meille hyvitystä tai vaihtoa varten 30 päivän kuluessa tilauksesta. Palautusrahdin hyvitys ei ole saatavilla tähän.
Ollaksesi oikeutettu palautukseen tuotteesi on oltava käyttämätön ja samassa kunnossa kuin sen sait. Sen on myös oltava alkuperäispakkauksessa.
Palautukset (jos sovellettavissa)
Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostiviestin ilmoittaaksemme, että olemme vastaanottaneet palautetun tuotteesi. Ilmoitamme sinulle myös hyvityksesi hyväksymisestä tai hylkäämisestä. Jos se hyväksytään, hyvityksesi käsitellään ja hyvitys tehdään automaattisesti luottokortillesi tai alkuperäiselle maksutavallesi tietyn päivämäärän kuluessa.
Viivästyneet tai puuttuvat hyvitykset (jos sovellettavissa)
Jos et ole vielä saanut hyvitystä, tarkista ensin pankkitilisi uudelleen.
Ota sitten yhteyttä luottokorttiyhtiöösi, hyvityksen virallisessa julkaisemisessa voi kestää jonkin aikaa.
Ota yhteyttä pankkiisi. Hyvityksen julkaisemisessa on usein jokin käsittelyaika.
Jos olet tehnyt kaiken tämän etkä ole vieläkään saanut hyvitystäsi, ota meihin yhteyttä käyttämällä yhteydenottolomakettamme.
Vaihdot (jos sovellettavissa)
Vaihdamme tuotteita vain, jos ne ovat viallisia tai vahingoittuneita. Jos sinun tarvitsee vaihtaa se samaan tuotteeseen, lähetä sähköpostiviesti yhteydenottolomakkeemme kautta.
Toimitus
Ohjeistamme sinua sähköpostitse, mihin lähetät tuotteesi palautusta varten.
Olet vastuussa omista palautuskustannuksistasi tuotteen palauttamiseksi. Toimituskuluja ei hyvitetä. Jos saat hyvityksen, palautustoimituksen kustannukset vähennetään hyvityksestäsi.
Riippuen sijainnistasi, vaihtotuotteen saapumisaika voi vaihdella.
Jos toimitat tuotteen, jonka arvo on yli 750 kruunua, sinun kannattaa harkita seurattavan toimituspalvelun käyttöä tai toimituksen vakuuttamista. Emme takaa, että saamme palautetun tuotteesi.
Reklamaatiokäytäntö
Vaikka teemme huolellisia tarkastuksia tuotteillemme, voi silti tapahtua, että tuotteet yksittäisissä tapauksissa eivät toimi. Jos huomaat, että tuotteessasi on valmistus- tai materiaalivika, ota meihin yhteyttä osoitteeseen info@lumiplugs.fi.
Käsittelemme jokaisen tilauksen yksilöllisesti. Takuuaikana sinulla on oikeus reklamoida tuotteista valmistusvirheiden sekä normaalissa käytössä havaittujen virheiden osalta. Huomaa, että virheellisestä tai huolimattomasta käsittelystä aiheutuneet viat eivät kuulu tämän reklamaatiokäytännön piiriin.